REGION: Poland Soul Travel. Mazury przeżyją najazd turystów z Austrii i Szwajcarii

0

Zagraniczny Ośrodek Polskiej Organizacji Turystycznej zachęca Austriaków i Szwajcarów do wypoczynku w naszym kraju w myśl turystyki slow. Wśród regionów wyróżnionych w drugiej edycja akcji Poland Soul Travel znalazły się Mazury.  Przed rokiem kampania dotarła do niemal trzech milionów odbiorców.

Nowa odsłona to nowe regiony i ich atrakcje, które pokażemy wciąż nieznającym naszego kraju mieszkańcom Austrii i Szwajcarii. Chcemy nie tylko wzmocnić świadomość naszego kraju, ale również wzbudzić chęć jego poznania na „własne oczy”, zainspirować niejako modę na Polskę – mówi o kampanii dyrektor ZOPOT w Wiedniu, Marcin Płachno.

Kampania Poland Soul Travel, poza Mazurami, podkreśla przyrodnicze i kulturowe skarby również innych regionów: Lubelszczyzny, Ziemi Kłodzkiej, polskiej Jury oraz Bieszczad. O swoich ukochanych regionach Polski opowiedzą lokalni przewodnicy – gospodarze starannie wybranych, prowadzonych z oddaniem i smakiem pensjonatów, obrońcy przyrody, pasjonaci i promotorzy sportów, organizatorzy docenianych festiwali.

W tym sezonie turyści z Austrii i Szwajcarii poznają historię Moniki – ełczanki, której pasją jest SUP, a także zwiedzą takie miejsca, jak gotyckie zamki w Olsztynie i Lidzbarku Warmińskim, Wilczy Szaniec, Mamerki oraz Gałkowo. Dzięki Poland Soul Travel poznają  także kulturę i kuchnię regionalną i przeżyją niezapomniane wrażenia na  mazurskiej trasie rowerowej Green Velo, spływach kajakowych po Krutynce czy w czasie żeglowania po Szlaku Wielkich Jezior Mazurskich.

Poprzednia edycja projektu dotarła do 2,7 miliona odbiorców w Austrii i Szwajcarii, skupiając się na promocji pięciu innych regionów: Beskid Niski, Górny Śląsk, Kaszuby, Podlasie i Góry Izerskie. Filarami kampanii była aktywność w mediach społecznościowych, osiem zorganizowanych wyjazdów dla dziennikarzy i influencerów do poszczególnych regionów, specjalny podcast oraz współpraca ze znaną aplikacją rowerowo-trekkingową Komoot. W 2023 roku planowana jest kolejna seria podróży studyjnych, które przybliżą odbiorcom promowane regiony.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *