17 października 2021

info-Kętrzyn24

Najważniejsze informacje z powiatu kętrzyńskiego

Wesprzyj dzieci z województwa warmińsko-mazurskiego i zrób przysiady w MediaMarkt

Takiej akcji jeszcze nie było! MediaMarkt zachęca swoich klientów do aktywności fizycznej, a w zamian za to sieć przekaże środki na Towarzystwo Przyjaciół Dzieci, w tym także placówki z województwa warmińsko-mazurskiego. Wystarczy zrobić zakupy za minimum 100 zł i wykonać 10 przysiadów, żeby wesprzeć Towarzystwo Przyjaciół Dzieci. Jeden przysiad to 1 zł na rzecz wsparcia dzieci w nowym roku szkolnym.

Po raz kolejny MediaMarkt wspiera uczniów rozpoczynających nowy rok szkolny. W akcji „Pomaganie jest cool. Kupując, pomagasz!” może wziąć udział każdy, kto w dniach 15 września – 15 października br. zrobi zakupy w jednym ze sklepów stacjonarnych sieci za min. 100 zł i zrealizuje wyzwanie 10 przysiadów. Za każde wykonane zadanie MediaMarkt przekaże 10 zł na rzecz Towarzystwa Przyjaciół Dzieci. Zebrane środki pomogą wyposażyć w nowoczesną elektronikę placówki TPD wspierające dzieci w całej Polsce, w tym także podopiecznych oddziału warmińsko-mazurskiego.

Naszym celem jest wzbogacanie i ułatwianie życia poprzez nieograniczone możliwości, jakie dają nowoczesne technologie. Jako firma odpowiedzialna społecznie włączamy się w liczne inicjatywy, które mają na celu zarówno pomoc potrzebującym, jak również wyrównanie szans edukacyjnych. Zdajemy sobie sprawę z tego, że wiele placówek oświatowo-wychowawczych boryka się z różnymi ograniczeniami w zakresie wyposażenia w sprzęty elektroniczne, dlatego ponownie chcemy wesprzeć  uczniów, tym razem podopiecznych Towarzystwa Przyjaciół Dzieci. Do tego wyjątkowego projektu zapraszamy naszych klientów, którzy mają realny wpływ na wartość przekazanego wsparcia i jestem przekonany, że również wielkie serce – mówi Alpay Güner, prezes MediaMarktSaturn Polska.

Uczestnicy akcji, którzy podejmą wyzwanie, otrzymają sportowe nagrody od partnerów akcji. Jedną z nich jest półroczny abonament do najzdrowszej aplikacji dla dzieci i młodzieży FiTKiDDO, w której najmłodsi zdobywają punkty za wykonanie zadań w formie ćwiczeń i uczą się zdrowych nawyków. Każdy posiadacz paragonu od 100 zł dostanie także kody rabatowe na zakupy odzieży oraz sprzętu sportowego i turystycznego w sklepie INTERSPORT. Dzięki temu uczestnicy akcji będą mogli jeszcze lepiej praktykować aktywności fizyczne.

Najważniejszą nagrodą jest fakt, że każde wykonane zadanie to 10 zł na niezbędny sprzęt dla Towarzystwa Przyjaciół Dzieci i ich podopiecznych. Jako jedna z największych organizacji pozarządowych w Polsce Towarzystwo prowadzi świetlice środowiskowe na terenie całego kraju, gdzie najmłodsi, szczególnie z potrzebujących rodzin, otrzymują niezbędne wsparcie. Zebrane środki pomogą w nauce także podopiecznym z Warmińsko-Mazurskiego Oddziału Regionalnego TPD.

Naszym celem jest stworzenie bezpiecznej przestrzeni dla wszystkich dzieci i nastolatków, którzy tego potrzebują. Początek nowego roku szkolnego to zawsze wyjątkowy czas zarówno dla nas, jak i naszych podopiecznych. Niepewność związana z pandemią sprawia, że musimy być przygotowani na wszystko, a każde wsparcie jest dla nas na wagę złota. Z tego powodu zachęcamy wszystkich do podjęcia wyzwania MediaMarkt i dołożenia cegiełki do naszej misji – podkreśla Wiesław Kołak Prezes  Zarządu Głównego Towarzystwa Przyjaciół Dzieci. Potrzeby ponad 300 placówek Towarzystwa Przyjaciół Dzieci są ogromne. Potrzebny jest nie tylko sprzęt dla dzieci, ale także urządzania do obsługi zajęć zdalnych w placówkach opieki dziennej w całej Polsce.

Kampania CSR „Pomaganie jest cool. Kupując, pomagasz!” jest kolejną akcją MediaMarkt organizowaną z myślą o dzieciach. Kilka miesięcy temu sieć przekazała m.in. sprzęt komputerowy oraz RTV i AGD dla pierwszej w Polsce Pracowni Kardiologicznej Symulacji Medycznej w Instytucie “Pomnik-Centrum Zdrowia Dziecka”. W roku 2020 w ramach akcji “MediaMarkt i Zenek dzieciom” 100 laptopów trafiło do szkół podstawowych, które najbardziej potrzebowały nowoczesnych technologii do realizacji zadań edukacyjnych w okresie pandemii.

informacja prasowa Media Markt

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *